به کارگیری نیروی انسانی ماهر، زمینه ساز اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری است

اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران با حضور در منطقه ۲۱، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران شاغل در این منطقه، در جلسه بررسی و ارائه گزارش عملکرد حوزه ها و ادارات معاونت توسعه منابع انسانی این منطقه شرکت کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، کارکنان مستقر در ساختمان ستادی شماره دو این منطقه، در دیداری دوستانه با مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران، درخواست های خود را با ایشان درمیان گذاشتند.

 در جلسه ای که در محل سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد، پرتوی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تشکر بابت بازدیدهای دوره ای منظم مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران از مناطق؛ به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در سال گذشته پرداخت.

در ادامه، رحمانی شهردار منطقه ۲۱ با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران در این منطقه گفت: نقش معاونت توسعه منابع انسانی در هر سازمان به منظور رسیدگی به مشکلات همکاران و تلاش برای رفع آنها، نقش بسیار پررنگی است که در این میان؛ حضور مدیران ارشد این حوزه در سطح مناطق، به منظور احصا و شناسایی مسائل و مشکلات کارکنان جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

او اضافه کرد: با بهره گیری از روش های خلاقانه و همچنین بکارگیری نیروی انسانی متخصص می توان حس تعلق سازمانی را در بین کارکنان افزایش داد و با استفاده از نتایج مثبت آن، به مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اداره امور شهری دست یافت.

شهردار منطقه ۲۱ همچنین، با تاکید بر این مهم که اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بستگی به عملکرد ما دارد، ادامه داد: همیشه "تغییر"، امری سخت بوده و دشوارترین نوع تغییر هم "تغییر تفکر" است که در همین راستا، حوزه منابع انسانی به واسطه اینکه روی تفکر و آموزش کارکنان متمرکز بوده، وظیفه بسیار خطیر و حساسی را بر عهده دارد.

در پایان این نشست، بهادری مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران افزود: با حضور مستمر در مناطق، سازمان ها و شرکت ها و دیدارهای چهره به چهره با همکاران، زمینه رقم خوردن اتفاقات خوبی ایجاد شده و باعث گشته تا ضمن آشنایی بیشتر با کارکنان هر حوزه، در جریان مسائل و مشکلات کاری آنها نیز قرار بگیریم و درصدد حل آن برآییم.

۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 1573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =