آغاز فاز اجرائی چندین پروژه عمران شهری در دل بافت فرسوده محلات

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در برنامه بازدید نیمروزی خویش از منطقه ۱۸، کلنگ احداث چندین طرح و پروژه عمران شهری را در دل بافت فرسوده محلات یافت آباد به زمین زد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این برنامه بازدید که با حضور شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر، صفا صبوری معاون فنی و عمران شهرداری تهران، سید محمد فیاض شهردار منطقه و کاوه حاج علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران به انجام رسید، ابتدا کلنگ احداث ساختمان سرای محله شهید رجائی با زیر بنای ۴۲۵ متر مربع به زمین زده شد و در ادامه دستور آغاز فاز اجرائی ساختمان کتابخانه در محله یافت آباد جنوبی بعنوان یکی از قدیمی ترین محلات پایتخت نیز در همین مساحت صادر شد.

شروع بکار عملیات احداث مجموعه چند منظوره نارون در دل بافت فرسوده محلات یافت آباد با زیر بنای ۲۰۸۸ متر مربع و برخورداری از امکاناتی نظیر پاتوق محله، فضای روباز و بسته ورزشی، بوستان، فضاهای خدماتی، پارکینگ، سرویس های بهداشتی ویژه معلولین از دیگر بخشهای برنامه بازدید نیمروزی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و هیأت همراه وی از این منطقه بود.

بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان خیر ساز کودکان حکیم متعلق به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران که پس از اخذ پروانه ساختمانی از این منطقه در حال احداث است، در ادامه این برنامه بازدید صورت گرفت.

ادای احترام و قرائت فاتحه نسبت به ساحت مقدس شهید گمنام محوطه ساختمان موزه شهدای منطقه و تنفیذ احکام مسئولیت دبیران کارگروه های تخصصی شورایاری محلات بخش پایانی این برنامه به شمار می رود.

۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 1865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =