لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه باغ‌راه در اجتماعات هنری و مذهبی

مراحل پایانی تکمیل بزرگترین پیاده‌راه پایتخت موسوم به باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) موجب شد تا رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر بازدیدی را از این ابر پروژه شهری به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، در بازدید عضو شورای شهر از باغ راه حضرت فاطمه (س) که به همراه محمد جواد خسروی شهردار منطقه و مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران به انجام رسید، منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر از مراحل مختلف این ابر پروژه شهری که از آن به عنوان بزرگترین پیاده راه پایتخت یاد می شود، دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت تکمیل آن قرار گرفت.

آقا میری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر طی سخنانی در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت های بالقوه این ابر پروژه، خواستار بهره‌گیری از آن در اجتماعات بزرگ هنرمندان و هیئات مذهبی شد.

وی در ادامه سخنان خویش به سایر مؤلفه های تعریف شده در این پروژه پرداخت که بطور قطع می تواند حجم قابل توجهی از سرانه های مورد نیاز شهروندان را تأمین و در اختیار آنها قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص اهمیت این پروژه شهری، یاد آور شد: ایده و طرح اصلی مدیریت شهری از بهسازی و ساماندهی اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران به تبریز، فراهم آمدن مجموعه ای از کاربری های فرهنگی، ورزشی، هنری، تفریحی و آموزشی بوده که تا بدین لحظه پیشرفت فیزیکی بر مبنای برنامه ای داشته و می توان از آن به عنوان یکی از برگهای زرین مدیریت شهری در دوره جدید یاد کرد.

برپایه این گزارش، خسروی شهردار منطقه و هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران نیز در جریان این بازدید به تناسب موضوعات مطروحه سخنانی را ایراد کردند.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 53178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =