کسانی که مزدورانه به خانواده شهدا حمله می‌کنند، راه اسرائیل و آمریکا را می‌روند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسانی که ندانسته و یا به صورت مزدورانه به شهدا و خانواده‌های شهدا حمله کردند، همان راهی را می‌روند که صهیونیست و آمریکای جنایتکار می‌روند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت بود، اظهار کرد: در تشییع پیکر پاک شهدا و حماسه نهم دی ماه شاهد حضور گسترده مردم بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تشییع پیکر بی نظیر و پرشکوه شهدا تصریح کرد: در تهران نزدیک به ۷ ساعت زمان برد تا پیکر شهدا از دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشییع شوند و علاوه بر تهران در شهرها و حتی روستاها نیز تشییع پرشکوه پیکر شهدا انجام شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ملت ما در هر کجای کشور به مکتب شهید سلیمانی و شهادت نه تنها پابرجاست بلکه هر روز قوی و قوی تر می شود. می دانند وقتی باب شهادت در کشور ما بسته شود، می توانند بر ما توفیق یابند.

چمران با بیان اینکه کسانی که ندانسته و یا به صورت مزدورانه به شهدا و خانواده های شهدا حمله کردند، همان راهی را می روند که صهیونیست و آمریکای جنایتکار می روند، یادآور شد: این آمادگی برای شهادت بزرگترین سلاح ماست. امیدواریم درس عبرت بگیرند و بدانند که نسل های آینده ما این مکتب را دنبال خواهند کرد.

وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی به پیروان این حضرت گفت: برخی به نام مسیح، جنگ و خونریزی برپا می کنند و خداوند می داند که در سال جدیدی میلادی چه کشتارهایی را انجام خواهند داد و چه بلایی بر سر کشورهای اسلامی و ایران و مردم کشور ما می آورند تا تسلیم تصمیم ضد مسیحایی آنها بشویم. به نام حقوق بشر، آزادی و حقوق بشر ملت ها را زیر پا خرد می کنند، اما دست انتقام الهی بالاتر است.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 30283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =