هوشمندسازی آبیاری فضای سبز تا پایان دوره ششم مدیریت شهری باید به نتیجه برسد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ۲۰ درصد از منابع سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بر عهده سازمان شهرداری ها و دهیاری هاست، یادآور شد: می خواهیم که شهردار در جلسات هیات دولت، پیگیری برای دریافت این منبع را انجام دهد و هوشمندسازی آبیاری فضای سبز نیز تا پایان دوره ششم مدیریت شهری باید به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از شرکت ها و سازمان های زیر نظر شهرداری گفت: نظم خوبی در شرکت شهروند برقرار شده، اما اگر بخواهیم از سایر فروشگاه ها عقب نمانیم و جلوتر قدم برداریم، باید مزیت رقابتی ایجاد شود تا تفاوت میان این فروشگاه ها و سایر فروشگاه ها مشخص باشد.

وی افزود: فضا برای حضور افراد توان یاب و سالمندان و جانبازان در این فروشگاه ها ایجاد و صندوقی برای این افراد جهت حفظ کرامت آنها در نظر گرفته شود.

نجفی با تأکید بر اینکه ۲۰ درصد از منابع سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بر عهده سازمان شهرداری ها و دهیاری هاست، یادآور شد: می خواهیم که شهردار در جلسات هیات دولت، پیگیری برای دریافت این منبع را انجام دهد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: هوشمندسازی آبیاری فضای سبز نیز تا پایان دوره ششم مدیریت شهری باید به نتیجه برسد.

وی با اشاره به بازدید خود از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفت: برای کاهش فساد باید هوشمندسازی در سازمان املاک مورد توجه قرار بگیرد و از زمین خواری توسط اشخاص جلوگیری شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر استفاده از زنان متخصص در عرصه های مدیریتی یادآور شد: این موضوع باید مورد توجه تمام مسئولین قرار بگیرد و شهرداری به عنوان پیشران این موضوع را مورد توجه قرار دهد و اهتمام ویژه در این زمینه داشته باشد؛ پیشنهاد من این است که از معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری دعوت کنیم تا به شورا بیایند و در جریان برنامه ها برای بانوان قرار بگیریم.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 30739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =