حقوق رئیس شورای شهر تهران چقدر است؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به میزان حقوق مسئولان دفتر اعضای شورا، میزان دریافتی خود را نیز اعلام کرد.

مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص انتشار فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورا و فضاسازی های صورت گرفته در این زمینه گفت: ما هرچه بگوییم چنین چیزی در شورا وجود ندارد، عده ای می گویند هست؛ البته که آن مورد مشخص وجود داشته و نباید به کارگیری صورت می گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: همان روز اول لغو قرارداد مسئول دفتر عضو شورا انجام شد و ما گفتیم که استعفای خود را اعلام کند و حتی بازنگری در میزان حقوق نیز انجام شد.

وی با اشاره به تدوین نامه ای در این خصوص خاطرنشان کرد: در این نامه تأکید شده که فیش های حقوقی از فیش های معوق و پاداش جدا شود و وقتی یکی می شود به رقم بالایی تبدیل خواهد شد.

چمران گفت: عده ای از دوستان و افراد دلسوز به بنده پیامک زدند که وقتی یک مسئول دفتر ۳۳ میلیون تومان حقوق می گیرد، بنابراین حتماً شما ۱۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت می کنید؟ به ما فیش نمی دهند اما اگر می خواهید اسنادی نشان دهم که بنده ۱۸ میلیون تومان بیشتر حقوق نمی گیرم که با خط فقر فاصله زیادی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ما هم مثل همه شما هستیم؛ افراد دلسوز به ما می گفتند این موضوع را تبیین کنید، گفتم که روشن و تبیین کردن اقدام چندان مناسبی نیست که ما قسم بخوریم که اینگونه هست یا نیست.

وی با اعلام اینکه مقداری فضاسازی و تخریب صورت گرفت که مطبوعات باید آن را حل کنند، یادآور شد: ما هم تلاش خود را انجام می دهیم؛ همین که لغو قرار داد صورت گرفته به معنای این است که تلاش کردیم. گفته ایم اعداد اضافه کاری آن مسئول دفتر را به بنده ارائه دهند که جزئیات آن را ببینم. سازمان بازرسی ورود کرده و اگر تخلفی باشد، دنبال خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 31090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =