هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد/ ثبت هوای قابل قبول در ۱۳ ایستگاه

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۱۱ قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته قابل قبول بود و شاخص آلودگی روی عدد ۹۸ قرار داشت، اما امروز- یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه- با افزایش غلظت آلاینده‌ها، شاخص به عدد ۱۱۱ رسیده و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با وجود استقرار هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، شاخص آلودگی در ایستگاه اتوبان شهید محلاتی در منطقه ۱۴ روی عدد ۵۰ قرار گرفته و کیفیت هوا پاک اعلام شده است.

کیفیت هوا در ۱۳ ایستگاه نیز قابل قبول است؛ به طوری که شاخص در ایستگاه اقدسیه در منطقه یک روی عدد ۸۱، ایستگاه پونک روی عدد ۸۳، ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳ روی عدد ۵۹، ایستگاه ستاد بحران در منطقه ۷ روی عدد ۹۵، ایستگاه شهرداری منطقه ۲۲ روی عدد ۶۵، ایستگاه گلبرگ منطقه ۸ روی عدد ۹۰، ایستگاه مسعودیه در منطقه ۱۵ روی عدد ۷۹ و ایستگاه میدان فتح در منطقه ۹ روی عدد ۶۹، ایستگاه شهید بهشتی در منطقه یک روی عدد ۶۹، ایستگاه دانشگاه علم و صنعت در منطقه چهار روی عدد ۷۱، ایستگاه ژئو فیزیک در منطقه ۶ روی عدد ۶۴، ایستگاه سوهانک در منطقه یک روی عدد ۸۸ و ایستگاه شهرک چشمه در منطقه ۲۲ روی عدد ۹۰ قرار دارد.

تا لحظه انتشار این خبر، کیفیت هوا در ۱۱ ایستگاه پایتخت نیز ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده که شامل ایستگاه تربیت مدرس در منطقه ۶ با عدد ۱۲۲، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۶ با عدد ۱۰۵، ایستگاه شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۹، ایستگاه شریف در منطقه ۲ با عدد ۱۴۹، ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ با عدد ۱۰۴، ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با عدد ۱۰۸، ایستگاه شهرداری منطقه ۴ با عدد ۱۱۰، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۰ با عدد ۱۳۴، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۱ با عدد ۱۴۰، ایستگاه شهرداری منطقه ۲۱ با عدد ۱۳۶ و ایستگاه پارک سلامت در منطقه ۱۷ با عدد ۱۴۶ است.

در حال حاضر کیفیت هوا در ایستگاه شهرداری مرکز در منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۳، ایستگاه پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۱۵۶ و شهرداری منطقه ۱۵ با عدد ۱۵۷ برای تمام گروه‌ها ناسالم اعلام شده است.

گفتنی است مردم تهران از ابتدای سال تا امروز ۳ روز هوای پاک، ۱۷۰ روز هوای قابل قبول، ۱۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس، ۳۴ روز هوای ناسالم، ۲ روز بسیار ناسالم و ۲ روز خطرناک را پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 32552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =