هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد

پس از یک هفته استقرار هوای قابل قبول در تهران، امروز- جمعه پنجم اسفندماه- پایتخت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۱۰۷ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است و این در حالی‌ست که شاخص در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۸۴ و کیفیت هوا، قابل قبول بوده است.

در حال حاضر  وضعیت آلودگی هوا در ایستگاه شهرداری مرکز در منطقه ۱۲ قرمز و هوا برای همه ناسالم است اما با وجود استقرار هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران، ایستگاه پیروزی منطقه ۱۳ شاخص ۴۶ و هوای پاک را نشان می دهد.

هم اکنون ۱۰ ایستگاه پایتخت در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند که شامل ایستگاه ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۰۴، ایستگاه شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۷، ایستگاه شریف در منطقه ۲ با شاخص ۱۱۴، ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۳۵، ایستگاه شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۰۴، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۳۱، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۲۶، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۶، ایستگاه شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۳ و ایستگاه پارک قائم در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۳ است.

همچنین وضعیت در ۱۰ ایستگاه نیز زرد و کیفیت هوا قابل قبول است؛ به طوریکه در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در ایستگاه اتوبان شهید محلاتی در منطقه ۱۴ روی عدد ۶۰، ایستگاه اقدسیه در منطقه یک روی عدد ۶۹، ایستگاه پونک روی عدد ۶۳، ایستگاه تربیت مدرس در منطقه ۶ روی عدد ۷۷، ایستگاه شهرداری منطقه ۲ روی عدد ۵۹، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۶ روی عدد ۸۳، ایستگاه شهرداری منطقه ۲۲ روی عدد ۵۵، ایستگاه گلبرگ منطقه ۸ روی عدد ۶۷، ایستگاه مسعودیه منطقه ۱۵ روی عدد ۷۷ و ایستگاه میدان فتح در منطقه ۹ روی عدد ۵۶ قرار دارد.

گفتنی است؛ از ابتدای سال تا امروز، پایتخت ۳ روز هوای پاک، ۱۷۵ روز قابل قبول، ۱۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس، ۳۴ روز هوای ناسالم، ۲ روز بسیار ناسالم و ۲ روز خطرناک را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 32802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =