رسیدگی و پاسخ‌گویی به درخواست‌های کارکنان شهرداری‌تهران

صبح امروز مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران در نخستین برنامه ملاقات با کارکنان در سال ۱۴۰۲ پاسخ‌گوی درخواست‌ کارکنان متقاضی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران؛ همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به‌منظور تکریم و رسیدگی به درخواست‌های کارکنان در نخستین برنامه ملاقات با کارکنان در فروردین‌ماه سال جاری میزبان تعدادی از همکاران گرامی بود.

در این دیدار که اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران مجموعه حضور داشتند؛  ۴۲ نفر از همکاران گرامی مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران مطرح کردند.

وی هدف از اجرای این دیدارها را پاسخ‌گویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات همکاران گرامی، تسهیل دسترسی پرسنل با مدیران این مجموعه و ارتقای سطح رضایت‌مندی ایشان قلمداد کرد و افزود: خدمت صادقانه، تکریم، رسیدگی امور پرسنل توأم با احترام و در شأن آن‌ها از اولویت‌های حوزه سرمایه انسانی می‌باشد.

مردانی افزود: در اواخر سال گذشته علاوه بر برگزاری جلسات ملاقات با کارکنان، طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از بخش‌های مختلف سازمان ورزش، شرکت خودرو سرویس ‌شهر، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، شهرداری مناطق ۱۵ و ۱۸ بازدید و به‌صورت چهره به چهره با کارکنان دیدار و گفت‌وگو شد.

بنابراین گزارش؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی در این برنامه۳ساعته، شنونده درخواست و دغدغه همکاران محترم مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بود و ضمن ارایه رهنمودهای لازم، دستور مساعد در چهارچوب ضوابط و قوانین جهت رفع مسائل و مشکلات مطروحه از سوی حاضرین صادر کرد.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 34703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =