ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۳۱خرداد ادامه دارد

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارسال ۳ هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شناسایی توانمندی های سالمندان تهران با عنوان گنجینه های شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه کار ارسال آثار سالمندان تهرانی به دبیرخانه دایمی این جشنواره از هفته های قبل آغاز شده است، افزود: تاکنون ۳ هزار اثر شامل ۴۰۰ اثر قرآنی در حوزه تلاوت، ۹۰۰ اثر صنایع دستی، ۶۰۰ اثر ادبی، ۱۲۰ اثر در قالب هنرهای نمایشی و ۹۸۰ اثر نیز در حوزه های موسیقی و دیگر هنرها به دبیرخانه دایمی جشنواره ارسال شده است.

وی اضافه کرد: برخی آثار از جمله آثار مرتبط با  رشته های صنایع دستی باید به شکل فیزیکی به دبیرخانه جشنواره ارایه شود تا از سوی هیات داوران ارزیابی و در صورت تائید به مرحله دوم راه یابد. در برخی رشته ها از جمله رشته های مرتبط با حوزه موسیقی نیز شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده یا از طریق فضای مجازی به دبیرخانه ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تاکید کرد: تمام شرکت کنندگان باید آثار خود را پس از ارایه به دبیرخانه در قالب فرم های مخصوص معرفی و با دریافت کد اختصاصی برای هر اثر، از روند داوری اثر خود و راه یابی آن به مرحله بعدی مطلع شوند.

صاحب با اشاره به اینکه روند دریافت آثار از واجدین شرکت کننده جشنواره گنجینه‌های شهر تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد، افزود: مناطق ۴، ۸ و ۱۳ پایتخت تاکنون بالاترین تعداد شرکت کننده را در این جشنواره به خود اختصاص داده اند.

به گفته وی؛ جوانترین سالمند شرکت کننده در جشنواره گنجینه های شهر ۶۰ ساله و مسن ترین آنان ۷۸ ساله است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تاکید کرد: با پایان یافتن زمان ارسال آثار به جشنواره گنجینه های شهر و پایان داوری در مرحله نخست، آثار راه یافته به مرحله دوم با حضور داوران مطرح کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند. در پایان توانمندی های شاخص سالمندانی که هنر خود را عرضه کرده و در داوری پذیرفته شده اند قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 37617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =