تمام پله‌برقی‌های مترو در اسفند سال گذشته روغن‌کاری شده‌اند/ تامین حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قطعه برای پله‌برقی‌ها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: روغن تمام پله‌برقی‌های مترو تهران در اسفند سال گذشته بعد از حدود ۳ سال تاخیر عوض شده است.

مسعود درستی در گفتگو با خبرنگار شهر در خصوص اورهال و روغن کاری پله برقی های مترو گفت: در پایان سال گذشته بین ۲ الی ۳ سال از تاریخ انقضای روغن کاری پله برقی های مترو گذشته بود.

وی بیان کرد: در بهمن و اسفند یک گام بزرگ برداشتیم و همه پله برقی‌ها را روغن‌کاری کردیم. باید به پله برقی مانند سایر تجهیزات الکترونیکی رسید؛ وقتی به آن رسیدگی نمی‌کنیم راندمان، کیفیت و عمر مفید آن پایین می‌آید.

درستی با بیان اینکه دراین مسئله به دنبال مقصر نیستیم، ادامه داد: تلاش بر این است که دیگر اتفاقی همچون حادثه ای که در ایستگاه بهشتی رخ داد، نیفتد. از بهمن ماه به این طرف نیز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قطعه برای پله‌های برقی تامین کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: بخش قابل توجهی از این تجهیزات وارد انبار شدند و یک بخش‌هایی هم قراردادهایشان امضا شده و ظرف مدت کوتاهی وارد انبارهایمان می‌شود.

وی عنوان کرد: از نیمه دوم سال گذشته با توجهی ویژه به پله‌ های برقی ها در تلاش هستیم که درصد خرابی و خاموشی شان را پایین بیاوریم. با تمام رسیدگی‌ها اما خرابی پله‌های برقی مانند سایر وسایل الکتریکی وجود دارد. تلاش ما این است که هیچ پله برقی خاموش نماند.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 38028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =