راه‌اندازی خدمات رفاهی جدید در مراکز معاینه فنی شهر تهران

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: خودرو سوخت‌رسانی سیار و ون کافه در دو مرکز معاینه فنی نیایش و شهید آبشناسان مستقر شدند.

شادی مالکی، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه خودرو سوخت رسانی سیار و ون کافه در دو مرکز معاینه فنی نیایش و شهید آبشناسان مستقر شدند، گفت: بنا بر تقاضای مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی با هدف رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع در مراکز این مجموعه با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نسبت به راه اندازی دو خدمت جدید رفاهی در مراکز نیایش و شهید آبشناسان اقدام شده است. این خدمات شامل استقرار خودرو سوخت رسانی سیار و ون کافه در مراکز مذکور است.
مالکی در خصوص دلایل استقرار خودرو سوخت رسانی سیار افزود: ارائه خدمات خودرویی متنوع در مراکز معاینه فنی به صورت تجمیعی به نحوی که مشتریان با مراجعه به یک مرکز معاینه فنی بتوانند به سایر خدمات خودرویی مورد نیاز دسترسی داشته باشند یکی از برنامه های ستاد در سال ۱۴۰۲ است. بدون تردید ارائه این خدمات در مراکز علاوه بر تسهیل در دسترسی موجب کاهش سفرهای درون شهری، مدیریت زمان و کاهش آلودگی هوا خواهد شد.
وی ضمن اشاره بدین مساله که در فاز نخست این خدمات رفاهی در دو مرکز راه اندازی شده و در فازهای بعدی در مراکز دیگر نیز اجرا خواهد شد، گفت: به زودی ایجاد امکانات رفاهی ون کافه با ملحوظ نظر قراردادن شرایطی نظیر موقعیت و وسعت، در تعدادی از مراکز معاینه فنی اجرا خواهد شد. البته شناسایی خدمات مورد نیاز در هر مرکز از طریق نظر سنجی انجام و در نهایت تلاش می‌شود این توسعه براساس نیاز مشتریان صورت پذیرد.

از تامین سوخت تا استقرار ون کافه

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 38141

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =