خبر جلسه نشست معاونین برنامه‌ریزی کلانشهرها را تکذیب می‌کنم/ قطعاً هرگونه اتفاقی که در حوزه مدیریت شهری طرح شود باید با نظر وزارت کشور باشد

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران بیان داشت: متاسفانه خبری درخصوص جلسه معاونین برنامه‌ریزی شهرداری‌های کلانشهرها تنظیم و منتشر شده بود کاملاً اشتباه بوده و پس از اطلاع از محتوای آن خبر، روابط‌عمومی مجمع شهرداران، اقدام به تکذیب و حذف خبر نمود.

احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سایت شهر درباره آخرین وضعیت تعامل و رایزنی ها با وزارت کشور اظهار داشت: در این دوره از مدیریت شهری، بهترین همکاری و هماهنگی فی‌مابین مدیران شهری و وزارت کشور وجود دارد که تاکنون بی‌سابقه بوده، و همگی در راستای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به شهروندان، متحد هستند و انتشار چنین اخباری، نمی‌تواند به این هماهنگی، خدشه‌ای وارد نماید.


وی افزود: در جلسه مذکور، صرفاً گزارشاتی از روند بررسی طرح مدیریت جامع شهری در مجلس، لایحه برنامه هفتم توسعه و همچنین آخرین وضعیت آیین نامه استخدامی شهرداری‌ها ارائه گردید و معاونین محترم نیز، نظرات خود را ارائه نمودند. خبری که منتشر شده بود، برخلاف صحبت‌های بنده و فرمایشات سایر عزیزان بوده که سریعاً تکذیب و حذف شد.


وی در خاتمه بیان داشت: قطعاً هرگونه اتفاقی که در حوزه مدیریت شهری طرح شود باید با نظر وزارت کشور بعنوان نماینده دولت و مسئول راهبری و سیاستگذاری شهرداری‌ها باشد و مجلس و شهرداری‌ها نیز باهمین نگاه، مسائل را پیگیری می‌کنند و امیدواریم حاصل این همدلی، ایجاد شرایط بهتر برای مردم عزیزمان باشد.


انتهای پیام/

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
کد خبر: 38540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =