احصای نیازمندی محلات با راه‌اندازی و تقویت کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی

نشست معتمدین محلی و نخبگان محلات منطقه یک با عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه یک به منظور انعکاس درخواست‌های محلات و موضوعات مطرح در خدمات رسانی به شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری در دوازدهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات که با حضور شهردار و معتمدین و نخبگان محلات ۲۷ گانه منطقه یک برگزار شد، با تأکید بر بهره گیری از فضای مجازی در شناسایی و پیگیری مشکلات محلات گفت: با راه اندازی و تقویت کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی ضمن  بررسی رویدادهای جاری محلات از طریق کنش ارتباطی و مشارکت ارتباط مؤثر با معتمدین محلات به احصا و رفع نیازمندی‌های شهروندان خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به تداوم این جلسات اظهار کرد: ارتباط مستمر معتمدین محلی با مدیریت شهری  و حضور فعال آنان در احصای  درخواست های محلات و ارائه خدمات رسانی به نحو شایسته به شهر و شهروندان امری ضروری است و این مقوله علاوه بر جلسات حضوری با راه اندازی و تقویت کانال‌های ارتباطی مجازی دنبال خواهد شد.

در ادامه این نشست هر کدام از نمایندگان و معتمدین محلات ۲۷ گانه شمال تهران به طرح مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادات خود در راستای ارتقای خدمات رسانی شهری در منطقه یک پرداختند.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز با اشاره به بازدیدهای مکرر خود از سطح محلات شمال تهران و عزم جدی مدیریت شهری این منطقه در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، به بیان برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی پیش رو در تامین سرانه های فرهنگی، تفریحی و گردشگری، خدمات شهری و فضای سبز و ... پرداخت.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 38904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =