آغاز به کار هیئت امنای محلات تهران با حضور شهردار تهران

همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، هیئت امنای محلات پایتخت با حضور شهردار پایتخت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، هیئت امنای محلات پایتخت، صبح امروز- یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲- همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران آغاز به کار کرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورا با تأکید بر اینکه امیدواریم نیازمندی های محلات توسط هیئت امنا شناسایی و به شهرداران مناطق ارائه شود، گفت: خرسندیم که فعالیت هیئت امنا پس از گذشت فرایندی سخت آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم یک زمینه سازی مناسب در محلات ایجاد شود؛ متأسفانه محلات قدیمی هویت خود را از دست داده اند. محلات مساجد، گرمخانه ها و فضاهایی از این قبیل داشتند و بزرگانی امور محلات را دنبال می کردند. امروز هیئت امنای محلات همان امور را دنبال خواهند کرد.

چمران با بیان اینکه ما شورایی ها وظیفه داریم در خدمت هیئت امنای محلات باشیم، تصریح کرد: در این دوره دیدارهای صمیمانه به طور مرتب با اعضای هیئت امنای محلات برگزار می شود؛ در هیئت امنا از ادارات دیگر همچون آموزش و پرورش و پلیس حضور دارند تا بتوان به بهترین شکل مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 53498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =