تخفیف ۳۰ درصدی محصولات فروشگاه‌های شهروند به مناسبت ایام محرم

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، فروشگاه‌های شهروند تخفیف ویژه تا سقف ۳۰ درصد را برروی برخی از کالاهای مصرفی اعمال کرده است.

داود قربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: فروش ویژه به مناسبت محرم از ۲۸ تیر الی ۷ مردادماه برگزار می‌شود.در انواع کالاهای متناسب با این ایام همچون برنج، چای، حبوبات، انواع روغن، گلاب، ادویه، رشته آشی تخفیف ویژه تا سقف ۳۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.


وی افزود: با هدف تامین کالای مورد نیاز شهروندان در این ایام و رونق سبد خرید خانواده، محصولات لبنی همچون دوغ، کشک، ماست، پنیر و محصولات دیگر مانند خرما، سبزیجات سرخ شده و تخم مرغ تا ۳۰ درصد تخفیف دارند.


قربانیان با اشاره به اینکه فروش ویژه به مناسبت محرم از ۲۸ تیر الی ۷ مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: پیراهن و شال و روسری مشکی تا تخفیف ۳۰ درصد شامل تخفیف شده اند و انواع شوینده، محصولات سلولزی از قبیل سفره، دستکش، کیسه زباله، قاشق و چنگال یکبار مصرف و لیوان کاغذی هم تا ۳۰ درصد شامل تخفیفات فروش ویژه به مناسبت محرم شده اند.


به گزارش شهر، در آستانه فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان، بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و تأمین ملزومات و مایحتاج محافل حسینی شهر تهران و استان البرز  در میدان امام حسین (ع)  پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 39738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =