انتصاب علیرضا رهایی به عنوان سرپرست معاونت مطالعات زیرساخت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

علیرضا رهایی چهره ماندگار، معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و در دو دوره رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده‌است. وی عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه پلی تکنیک تهران است و همچنین بنیانگذار و دبیرکل انجمن مهندسین عمران ایران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، عطاء الله رفیعی آتانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با صدور حکمی دکتر علیرضا رهایی را به عنوان به‌عنوان «سرپرست معاونت مطالعات زیرساخت» مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منصوب کرد.

بنابراین گزارش علیرضا رهایی چهره ماندگار، معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و در دو دوره رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده‌است. وی عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه پلی تکنیک تهران است و همچنین بنیانگذار و دبیرکل انجمن مهندسین عمران ایران است.

در متن انتصاب علیرضا رهایی چنین آمده است: با عنایت به سوابق ارزشمند علمی، اجرایی و انقلابی جنابعالی، بدینوسیله به‌عنوان «سرپرست معاونت مطالعات زیرساخت» مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منصوب می‌شوید.

امید است در چارچوب ظرفیت علمی و اجرایی این مرکز و با توجه به سند تصویب ‌نامه اخیر مربوط به آن، در حوزه‌های مطالعاتی مربوط به «خدمات شهری و محیط ‌زیست»، «شهرسازی و معماری» و «عمران، ترافیک و امور بحران» و سایر موضوعات مرتبط، در دوران مسئولیت جنابعالی گام‌های بلند و مؤثری به ‌منظور تحول و پیشرفت اساسی در مدیریت شهر تهران برداشته شود.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 39897

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =