یکی از وظایف و دغدغه‌های ما نظافت مطلوب شهر تهران است/ تلاش برای نوسازی ماشین‌آلات رفت‌ و روب

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: یکی از وظایف و دغدغه‌های ما در این حوزه همواره تنظیف مطلوب شهر تهران است.

به گزارش خبرنگار  شهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران  در جلسه بررسی چالش‌ها و معضلات نگهداشت و تنظیف شهر تهران که با حضور شهردار تهران، عباس شعبانی معاونت امور مناطق، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان پسماند، علیرضا جعفری،مدیرکل خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، ضمن قدردانی از توجه و  دغدغه شهردار تهران نسبت به موضوعات حوزه پسماند اظهار کرد:سخت ترین کار در شهرداری تهران حوزه خدمات شهری خاصه حوزه پسماند است.

وی تصریح کرد:یکی از وظایف و دغدغه های ما در این حوزه همواره تنظیف مطلوب شهر تهران است.

نظری در ادامه افزود: انشالله در مدیریت جدید آقای محمدی و با کمک و همراهی های معاون امور مناطق شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

وی به برگزاری دوره آموزشی مباحث فنی فهرست بهای واحد پایه پسماند در  سال ۱۴۰۲ اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه مبانی فهرست بهای واحد پایه پسماند سال ۱۴۰۲ به تصویب شورای عالی فنی رسیده و ابلاغ خواهد شد و برای حل پاره ای مشکلات این دوره آموزشی با حضور  متخصصین و اساتید مربوطه، شهرداران نواحی و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرسودگی ماشین آلات جمع آوری پسماند اشاره کرد و گفت: انشالله با کمک و همراهی همیشگی شهردار تهران، بتوانیم نسبت به نوسازی ماشین آلات مکانیزه رفت و روب اقدام کنیم.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 40481

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =