رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور: شهروندان با خودروی‌ شخصی به نمایشگاه‌ مراجعه نکنند

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان و مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه بین‌المللی خواست به علت تکمیل سریع ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه تا اطلاع ثانوی با خودروی شخصی مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار  شهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی خیلی سریع تکمیل شده، گفت: حجم انبوهی از شهروندان برای بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران مراجعه می کنند که با اتمام ظرفیت محل های پارک، پارکینگ های نمایشگاه اشباع شده و دیگر امکان ورود خودروها به داخل پارکینگ نیست. با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه با خودروی شخصی به پارکینگ‌ها مراجعه می کنند، به این ترتیب از ساعات ابتدایی پارکینگ پر شده و موجب ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چمران و مسیرهای منتهی به نمایشگاه می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به همین  دلیل از بزرگراه شهید چمران محدودیت مقطعی تردد توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده که نیاز است شهروندان با راهور همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ شریفی در پایان گفت: به همه شهروندان و مسافرانی که قصد حضور و استفاده از نمایشگاه بین‌المللی تهران را دارند توصیه می‌شود تا اطلاع رسانی بعدی پلیس راهور تهران بزرگ از تجمع خودروهای شخصی خود در مسیرهای منتهی به پارکینگ‌های نمایشگاه خودداری و ما را در مدیریت ترافیک شهری این منطقه یاری کنند.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 40603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =