آزادسازی دومین معارض نهادی پروژه بزرگراه یادگار امام(ره)

شهردار منطقه ۹ گفت: ۱۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی دومین معارض نهادی پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام (ره)، آزادسازی و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

سیدمحمدرحیم مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره رفع دومین معارض نهادی بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: در حال حاضر پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) مهم ترین کلان پروژه شهر تهران محسوب می شود که پس از گذر از اراضی پادگان جی در تقاطع با آیت الله بزرگراه سعیدی در محل کنونی میدان فتح یک تقاطع سه سطحی ایجاد خواهد کرد.

شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه در این تقاطع دسترسی های متفاوتی خواهیم داشت که یکی از این دسترسی ها، دسترسی غرب به شمال است، افزود: اراضی آموزش پرورش به مساحت ۳۸ هزار متر مربع بوده که از این مقدار ۱۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع شامل ۱۳ سوله به عنوان معارض این پروژه توسط شهرداری منطقه ۹ و با همکاری سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تملک شده و در اختیار پیمانکار پروژه قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: مبحث انحراف ترافیک یکی از موضوعات حائز اهمیت در پروژه های عمرانی است که اراضی مذکور در ایجاد دسترسی ها و انجام این فاز از پروژه نقش بسزایی دارد.

گفتنی است؛ پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) از پروژه های اولویت دار شهرداری تهران است که در آن طرح اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح به عنوان یک پروژه بزرگراهی به طول ۲ کیلومتر با مجموعه ای از تقاطع های غیرهمسطح مطرح است و خیابان هرمزان را به غرب میدان فتح متصل می کند.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 41180

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =