جشنواره شهید رجایی فرصتی برای تجلیل از کارمندان متخصص و توانمند

در راستای اجرای برنامه بازدید و هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان، مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران این هفته، در بازدیدهای جداگانه در برج میلاد و شهرداری منطقه ۱۲ حضور یافتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، دهمین و یازدهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی با هدف رسیدگی به مشکلات کارکنان، با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران به‌صورت مجزا در برج میلاد و شهرداری منطقه ۱۲ برگزار و پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانیِ این مجموعه‌ها به بحث و تبادل‌نظر پرداخته شد.

در نشست هم‌اندیشی با مسئولان؛ توضیحاتی پیرامون عملکرد و مشکلات و معضلات موجود از سوی مدیرعامل برج‌ میلاد و شهردار منطقه ۱۲ ارائه شد و مدیرکل سرمایه‌انسانی پس از بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیه‌های لازم برای رفع این موارد ارائه داد.

در ادامه؛ مردانی ضمن قدردانی از اقدامات صورت‌پذیرفته گفت: تأثیر نیروی انسانی مجرب در سازمان به حدی است که در دنیای امروز مفهوم نیروی انسانی تبدیل به سرمایه‌های انسانی شده است.

مدیرکل سرمایه‌انسانی با اشاره به نزدیک شدن به روز کارمند و برگزاری بیست و دومین جشنواره شهید رجایی گفت: این جشنواره فرصتی است تا بتوان کارکنان توانمند، متخصص و مسئولیت‌پذیر را معرفی و از آن‌ها قدردانی کرد و این امر مستلزم حمایت مدیران است که باید با رعایت اخلاق و رفتاری عادلانه محقق گردد.

وی در بخشی از سخنان خود پویایی و موفقیت سازمان را در گروی فراهم‌سازی بستری سالم و مناسب برای کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی این عزیزان نقش مؤثری در ارتقای سطح خدمات‌رسانی با شهروندان خواهد داشت.

همچنین در پایان؛ مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران از بخش‌های مختلف این سازمان‌ها بازدید و از نزدیک با همکاران شاغل دیدار و گفت‌وگو و به درخواست ۸۰ نفر از همکاران متقاضی  رسیدگی کرد.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 41544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =