جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و پروژه‌های سرمایه‌ای منطقه ۱۰ برگزار شد

نشست هم‌اندیشی بررسی وضعیت اعتبارات و پروژه‌های سرمایه‌ای منطقه ۱۰ با حضور مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه، امیر شهرابی مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری تهران، محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در نشست با مدیران کل برنامه‌وبودجه و دفترپایش، برنامه، ارزیابی عملکرد و کنترل پروژه، به کمبود سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، بافت ناپایدار و فرسوده منطقه، اعتبار تخصیص یافته به محور شهید رنجبر اشاره کرد و گفت: این نشست هم‌اندیشی به منظور بررسی مشکلات بودجه‌ای و اعتباری و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به بررسی پروژه‌های اجرایی، احداثی و طرح من شهردارم تصریح کرد: در این نشست برنامه‌های تحولی منطقه، پروژه‌های شاخص منطقه و رویکردهای توسعه محله‌ای به صورت مبسوط اطلاع‌رسانی و اقدامات و تکالیف منطقه در برنامه چهارم شهرداری تهران بررسی شد.

وی به پروژه‌های زیرساختی در خصوص نگهداشت شهر و پروژه‌های مستمر و سالیانه معاونت‌ها اشاره کرد و گفت: احداث میادین میوه و تره‌بار، نهضت پارکینگ‌سازی در منطقه، احداث و بهره‌برداری از سه بوستان به متراژ ۱۰ هزار مترمربع، پیگیری برای احداث پایگاه مدیریت بحران منطقه، استفاده بهینه از باغ گلستان با کاربری عمومی بوستان بانوان بحث و تبادل نظر شد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: همچنین در پایان این نشست مشکلات شهری از نظر شهروندان، ظرفیت‌هات و اقدامات اجتماعی سطح منطقه تبیین شد.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 42562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =