بازدید معاون اول رئیس جمهور از نحوه عرضه کالاهای اساسی در فروشگاه شهروند 

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور پنجشنبه ۲۳ شهریورماه از فروشگاه شهروند بیهقی بازدید کرد و در جریان خدمات‌رسانی و عرضه کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز به شهروندان قرار گرفت. 

به گزارش خبرنگار شهر؛ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور پنجشنبه ۲۳ شهریورماه از فروشگاه شهروند بیهقی بازدید کرد و در جریان خدمات‌رسانی و عرضه کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز به شهروندان قرار گرفت. مخبر در بازدید از بخش‌های مختلف فروشگاه، اعم از مواد پروتئینی، خوراکی و بهداشتی، وضعیت فراوانی و قیمت کالاها را بررسی و مواردی‌  را جهت تامین  رضایتمندی بیشتر شهروندان  یادآوری کرد. 

معاون اول رئیس جمهور، همچنین در این بازدید با تعدادی از شهروندان تهرانی حاضر در فروشگاه به گفتگو پرداخت و برخی گلایه‌های آنان را از مسئولان فروشگاه و مدیران وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کرد و خواستار رسیدگی و رفع آن‌ها شد. 

گفتنی است، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند درراستای سیاست‌های حمایتی دولت جهت تنظیم بازار، از ابتدای سال انواع کالاهای اساسی به ویژه گوشت گرم قرمز را با قیمت مصوب و به مراتب پایین‌تر از بازار، به صورت باز و بسته‌بندی به شهروندان عرضه می‌کند و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 42592

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =