زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳  در مدارس منطقه ۴ نواخته شد

«علی اصغر کمالی زاده » شهردار منطقه ۴ صبح امروز با حضور در دبستان کوثر زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تحصیلی را به صدا در آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴؛  در این مراسم، " زمانی نژاد"رئیس آموزش و پرورش منطقه، سرهنگ «لطفعلیخانی» فرمانده ناحیه بسیج کربلا و سرهنگ بهاری رئیس پلیس راهور منطقه و مدیران شهری حضور داشت.

شهردار منطقه ۴ در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امیدواریم بتوانیم با توجه به منویات مقام معظم رهبری سال تحصیلی خوبی را پشت سر بگذاریم و در تحقق اهداف و سیاست‌های منطقه با محوریت عدالت آموزشی و تربیتی گام‌های موثری برداریم.

او در ادامه افزود: همه ما باید شکرگزار نعمات الهی باشیم و برای پیشرفت کشورمان تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان استکباری و استعماری شود.

کمالی زاده در ادامه  از دانش آموزان خواست تا در راه تعالی دین و حفظ ارزش‌های انقلاب حرکت کنند و در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور قدم بردارند.

 شایان ذکر است پس از نواختن زنگ مهر در نخستین روز از سال تحصیلی جدید،  شهردار منطقه ۴ در مراسم توزیع اقلام تحصیلی و معیشتی بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند منطقه توسط اداره بسیج شهرداری منطقه ۴ حضور یافت.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: 42916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =