جبهه انقلاب در برگزاری شایسته مراسمات مذهبی و آیینی به بلوغ رسیده است

شهردار تهران در آیین تقدیر از عوامل کلان پروژه‌های فرهنگی _مذهبی شهر تهران در ماه‌های محرم و صفر گفت:جبهه انقلاب در برگزاری شایسته مراسمات مذهبی و آیینی به بلوغ رسیده است و از هر بزنگاه مناسبتی می‌تواند به نحوی شایسته در جهت فرهنگ‌سازی درست  استفاده کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ علیرضا زاکانی عصر امروز _ هفدهم مهرماه ۱۴۰۲_ در آیین تجلیل از عوامل کلان پروژه‌های فرهنگی مذهبی شهر تهران در ماه محرم و صفر گفت: مطابق فرمایشات امام خمینی(ره)، ما روزی خود را از محرم و صفر می‌گیریم. قدردان سیدالشهدا(ع) هستیم و امیدوارم با اخلاص و جدیت بیشتر بتوانیم در مسیر امام حسین(ع) قدم برداریم.

وی افزود: در این میان نکته‌ای که مهم است خلاقیت ما در برگزاری مراسم جشن و عزاداری‌هاست باید خلاقیت‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی را به گونه‌ای استفاده کرد که کار فرهنگی برای مخاطبان و شهروندان بیشترین جذابیت را داشته باشد. از طرفی اگر برنامه‌ای در شهر تهران به درستی انجام شود سایر شهرهای کشور نیز از آن الگوبرداری خواهند کرد.   

زاکانی در پایان تاکید کرد: جبهه انقلاب در برگزاری شایسته مراسمات مذهبی و آیینی به بلوغ رسیده است و از هر بزنگاه مناسبتی می‌تواند به نحوی شایسته در جهت فرهنگ‌سازی درست استفاده کند. ما نیز در تلاشیم آموزه‌های اهل بیت(ع) را در تهران تبدیل به شیوه‌ای از سبک زندگی کنیم و مبتنی بر آن الگویی برتر از جامعه انسان‌مدار به جهانیان نشان دهیم.
 

لازم به ذکر است در این نشست از عوامل پروژه‌هایی چون «محرم شهر»، «خیمه الحسین(ع)»، «اجتماع بزرگ اربعینی‌ها» و برنامه تلویزیونی «از سرگذشت» تقدیر شد.

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 43620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =