شهردار منطقه ۴: ارائه گزارش فرآیند انجام کار راهی برای نیل به نتیجه مطلوب است

شهردار منطقه ۴ در بیست و ششمین جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد، از مدیران شهری منطقه توضیحات روند کار را طلب کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این جلسه که به همراه معاونان حوزه ها و مدیران شهری این منطقه برگزار شد، گفت: ارائه گزارش فرآیند اقدامات و عملیات های شهری یکی از راه هایی است که با تداوم آن نتیجه ای مطلوب حاصل خواهد شد.

وی در این جلسه خطاب به معاونان و مدیران منطقه ۴ افزود: سیستمی که در آن عملکرد افراد در جوانب مختلف مانند انجام وظایف، میزان پتانسیل نیروها و انگیزه و توانایی‌ آن‌ها به صورت منظم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، مجموعه ای رو به رشد  خواهد بود و بهبود عملکرد و نتیجه ارتقای سازمان را در بر خواهد داشت.

کمالی زاده عنوان کرد: در جلسات هفتگی نظارت بر عملکرد منطقه۴ که به طور مداوم و منظم برگزار می شود، گزارش انجام اقدامات، فرآیندها، نقاط ضعف و قوت و هرآنچه که یک مجموعه موفق نیاز به آن دارد بررسی می گردد و این مهم در مدیریت شهری منطقه ۴ لحاظ می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه این جلسه درخصوص وضعیت تایید نقشه ها ، اجراء، رفع معارضین، عقد قرارداد سال آتی  پروژه ادامه محور دلاوران و گزارش وضعیت قرارداد مطالعه مبحث TOD از حاضران توضیح خواست.

وی بر برگزاری هفتگی و مستمر اینگونه جلسات تاکید کرد و گفت: تداوم این جلسات با ارائه گزارش های کاری  و کارشناسی های بیشتر نتیجه موفقیت آمیزی را در بر خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این نشست مباحثی همچون جمع آوری آب های سطحی در فصل بارش، پیگیری ساختمان اسکان کارگری و جابجایی کارگران، جدول کشی ضلع شمالی پروژه دلاوران، تامین اعتبار پروژه  TOD و پیگیری موضوعات مطالعاتی این مبحث مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 43856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =