بالن‌های قرمز شهرداری ابتکار عملی که مورد توجه مردم قرارگرفت

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران استفاده از بالن‌های قرمز برای اطلاع رسانی متفاوت در سطح شهر تهران را یک ابتکار عمل خبرساز عنوان کرد.

امین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در گفت گو با خبرنگار شهر پیرامون اجرای طرح «اینجا کارگاهه» و نصب بالن‌های قرمز در کارگاه‌های عمرانی پایتخت، گفت: این ابتکار عمل مرکز ارتباطات، نوع جدیدی از اطلاع رسانی را باب کرد.

وی با بیان اینکه برای اطلاع رسانی در شهر ۷۰ هزار هکتاری تهران، با ۱۰ میلیون جمعیت باید از روش‌های مختلفی بهره گرفت. ابراز داشت: می‌دانیم که در تهران تعداد زیادی کارگاه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک فعال است، اما ممکن است مردم از کنارش بدون اطلاع عبور کنند.

وی افزود: با استفاده نمادین از این بالن‌های خبرساز می‌توان تاکیدکرد در حال حاضر، ما هیچ حوزه غیرفعالی در مدیریت شهری نداریم و عملیات عمرانی در سطح شهر ادامه دارد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در همه محله‌ها در هر لایه، سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اتفاقات خوبی رخ می‌دهد، افزود: با وجود این فعالیت‌های گسترده مردم کمتر از آن مطلع اند.

توکلی زاده گفت: به دلایل مختلف رسانه‌ای کردن این حجم از کار دشوار است و این ابتکار عمل مرکز ارتباطات که با این نماد خبرساز باعث شد که در ذهن مردم این سوال ایجاد شود و یک گره در ذهنی برای مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 43986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =