رسیدگی به مطالبات صاحبان اصلی شهر

با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور در مسجد جوادالائمه(ع) محله قاسم‌آباد و ده نارمک برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور در این منطقه که حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴، معاونان و مسئولان شهری و انتظامی حضور داشتند، شهروندان مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران شهرشان مطرح کردند.

در این دیدار، سیدمحمد آقامیری درباره نهضت ملاقات‌های مردمی مسجد محور بیان کرد: در این  نشست‌های مردمی، با مراجعه به مساجد از نزدیک پای درد دل مردم می نشینیم و حرف آنها را شنیده و معتقدیم با گفت‌وگو  و همدردی بسیاری از مشکلات حل می‌شود. به راستی که این مردم صاحبان اصلی شهر هستند و حق رسیدن به خواسته هایشان امری بدیهی و لازم الاجراست.

حجت الاسلام آقامیری با مثبت ارزیابی کردن نهضت دیدار های مردمی با محوریت مساجد، این اماکن را پایگاهی برای حضور همه اقشار مردم و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردم از دل محلات برشمرد.

در  ادامه این نشست شهردار منطقه ۴ گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری است و هدف غایی رضایت و آسایش آنهاست.

کمالی زاده با بیان اینکه رسیدگی به گرفتاری های  مردم در محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار دارد، افزود: برای رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار منطقه در اولویت قرار داشته و رفع مشکلات خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه های مربوطه اجرا خواهد شد و کاستی ها و کمبودهای موجود در محله های کم برخوردار با اجرای پروژه های کوچک مقیاس جبران می شود.

وی پیگیری مشکلات شهروندان را اولویت مدیریت شهری منطقه ۴ دانست و ضمن شنیدن خواسته های ایشان، نسبت به پیگیری هر چه زودتر آن ها دستورات لازم را به معاونان و مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 44003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =