پخش ۶۲ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌ جاری در معابر منطقه ۴

شهردار منطقه ۴  از آسفالت‌ریزی ۶۲ هزار تنی این منطقه از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده " اظهار کرد: نهضت آسفالت‌ریزی امسال در دستور کار شهرداری شهر تهران قرار گرفت و این مهم در منطقه ۴  نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

وی با بیان این‌که هدفگذاری اصلی در آسفالت‌ریزی‌ها امسال شناسایی معابری که نیاز به مرمت داشته اند، بوده است، افزود: آسفالت‌ریزی در دو بخش مکانیزه و دستی در معابری که نیاز دارند برنامه ریزی شد و تا کنون حدود ۶۲ هزار تن آسفالت پخش شده است و تا پایان سال  توزیع ۸۰ هزار تن آسفالت در برنامه کاری قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا با همکاری نواحی ۹ گانه از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۶۵ تن روکش دستی، لکه گیری به مساحت ۸۵ هزار و ۸۷۸ متر مربع و ۴۳ هزار تن آسفالت مکانیزه  به مساحت  ۲۹۱ هزار مترمربع صورت گرفته و در مهمترین معابر می‌توان به بلوارهای شاهد، دلاوران ،سامان، استقلال و  خیابانهای های استخر،  فرجام و  شهید داود اسلامی اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری، خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان بوده و به همین منظور تسریع در عملیات عمرانی جهت سهولت تردد شهروندان در پروژه‌های آسفالت‌ریزی همواره مد نظر است.

انتهای خبر/

۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: 44206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =