تقدیر رئیس شورای پنجم شهر تهران از شهرداری؛ محسن هاشمی: ورود واگن های جدید به تهران مایه خرسندی است

رئیس شورای پنجم شهر تهران با اشاره به اجرایی شدن قرارداد ۶۳۰ واگن مترو و افزایش ۲۵ درصدی آن گفت: از تمام کسانی که در این حوزه برای رفاه حال مردم و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان زحمت می‌کشند؛ از جمله وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و شهرداری تهران تشکر می‌کنم.

به گزارش شهر؛ محسن هاشمی‌رفسنجانی  درباره اجرایی شدن قرارداد۶۳۰ واگن مترو و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه و زمان تحویل آن‌ها اظهار کرد: مواردی که در قرارداد مطرح می‌شود تعیین‌کننده زمان تحویل واگن‌ها خواهد بود. 

وی تأکید کرد: البته که من اطلاعات کافی در این زمینه ندارم و نمی‌توانم نظرات تخصصی و کارشناسی ارائه کنم. با این حال افزایش تعداد واگن‌ها قطعاً در بهبود شرایط تردد در پایتخت موثر است. 

رئیس شورای پنجم شهر تهران ضمن ابراز خرسندی در صورت ورود واگن‌های تازه نفس در پی اجرایی شدن قرارداد ۶۳۰ واگن مترو بیان کرد: امیدواریم که مردم تهران به زودی شاهد ورود واگن‌های جدید در پایتخت باشند.

هاشمی‌رفسنجانی در پایان تصریح کرد: از تمام کسانی که در این حوزه برای رفاه حال مردم و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان زحمت می‌کشند؛ از جمله وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و شهرداری تهران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرفوری

۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 44232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =