خطوط ۹ و ۱۰ مترو از جنوب و شمال منطقه ۳ عبور می‌کند

شهردار منطقه ۳ گفت:  با توجه به شروع به کار ساخت خطوط ۹ و ۱۰ مترو بر اساس برنامه زمان بندی شرکت مترو در آینده شاهد بهره برداری از این خطوط در جنوب و شمال منطقه ۳ خواهیم بود. 

حمید جوانی، شهردار منطقه ۳ در گفتگو با خبرنگار شهر درباره افتتاح و آغاز به کار اولین مرکز معاینه فنی سیار در این منطقه گفت: امروز شاهد افتتاح اولین مرکز معاینه فنی خودرو در منطقه ۳ به صورت سیار هستیم. به جهت اینکه ترافیک منطقه ۳ در ساعات مختلف خاص است و شاید حضور شهروندان این منطقه در مناطق همجوار برای معاینه فنی باعث ترافیک و اتلاف وقت بشود تلاش کردیم تا با همکاری ستاد مرکزی معاینه فنی، اولین مرکز به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه به دنبال افتتاح دومین مرکز معاینه فنی هستیم، اظهار کرد: به دنبال تهیه زمین مناسب برای جانمایی دومین مرکز سیار هستیم و باتوجه به اینکه این مرکز در جنوب منطقه واقع شده تلاش می‌کنیم تا در مرکز یا شمال منطقه هم مرکز دیگری افتتاح کنیم. 

جوانی ادامه داد: با تدبیر شهردار تهران و در راستای ارائه خدمات بهتر، کاهش انرژی و وقت شهروندان و کاهش مصرف سوخت در حوزه افزایش میادین تره بار، افزایش مسیرهای حمل و نقل عمومی و توسعه خطوط مترو اقدامات فراوانی انجام گرفته است. ما در چند ماه گذشته شاهد افتتاح مرکز تره بار دیگری در منطقه ۳ بودیم و میدان دیگری نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: با توجه به شروع به کار ساخت خطوط ۹ و ۱۰ مترو بر اساس برنامه زمان بندی شرکت مترو در آینده شاهد بهره برداری از این خطوط در جنوب و شمال منطقه ۳ خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه ۵ زمین بابت ساخت میدان تره‌بار به سازمان میادین معرفی شده است، گفت: یک مورد از این زمین‌ها افتتاح شد؛ مورد دوم، سوم و چهارم که مورد تایید ماست از سوی تره‌بار در حال بررسی است و احتمالا زمین تره‌بار جلفا دومین زمینی خواهد بود که در این منطقه افتتاح می‌شود. البته این افتتاح به صورت توسعه تره‌بار کنونی و افزایش غرفه‌های آن خواهد بود.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 44248

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =