اجرای پنجمین هفته نظارت ستادی شهرداری منطقه ۴

دور جدید نظارت ستادی شهرداری منطقه ۴ که هر هفته در نواحی ۹ گانه انجام می‌شود، در ناحیه ۳ این منطقه انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در پنجمین هفته نظارت ستادی شهرداری منطقه ۴  که با حضور "علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۳ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ وضعیت ناحیه ، مطالبات، درخواست ها و تعامل با شهروندان را از نزدیک رصد کرد.

وی پاسخگویی به نیازهای همشهریان را از اصول کار شهرداری ها دانست و گفت: رسیدگی به مطالبات و خواسته های شهروندان وظیفه اصلی مدیریت شهری است. همان گونه که بارها تکرار کرده ام مردم و شهروندان صاحبان اصلی این شهر هستند و مدیریت شهری به عنوان خدمتگزاران این افراد  موظفند گوش شنوای آنها و ید قدرتمند انجام مطالباتشان باشند.
شهردار منطقه ۴ در این بازدید بر مسائل مختلف نگهداشت شهر از جمله نظافت شهر، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است؛ پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه علی اصغر کمالی زاده در خصوص آغاز "طرح من شهردارم ۲" سخن گفت و راهکارها و دستورات و توضیحات لازم را به مقامات شهرداری منطقه۴  ارائه  داد.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 44330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =