بازدید سرزده سخنگوی دولت از خانه اتحادیه

سخنگوی دولت عصر روز جمعه ضمن بازدید از خانه اتحادیه از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان زیباسازی در احیای این خانه تاریخی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر روز جمعه ضمن بازدید از خانه اتحادیه از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان زیباسازی در احیای این خانه تاریخی قرار گرفت.

سخنگوی دولت در بازدید از موزه مشاهیر خانه اتحادیه گفت: اکثر مردم تصورشان از فعالیت‌های سازمان زیباسازی بیلبوردهایی است که در سطح شهر تهران نصب می‌شود، اما احیای این خانه تاریخی نشان می‌دهد که برنامه های این سازمان بسیار متنوع است.

بهادری جهرمی ضمن اشاره به جذابیت‌های این مجموعه گفت: با اتفاقاتی که برای مرمت و بازسازی این خانه صورت گرفته، امروز یک جاذبه گردشگری جدید به پایتخت اضافه شده است.
وی ضمن اشاره به رویداد "ت مثل طهران" افزود: چنین رویدادهایی باید ادامه دار و تقویت شود و مردم تهران باید در جریان این چنین برنامه‌هایی بیش از پیش قرار گیرند.

بهادری جهرمی در پایان بازدید یک ساعته خود از خانه اتحادیه گفت: دو کار ارزشمند پویش «شهر شعر» و «ایران ما» در تهران نشان داد که سازمان زیباسازی صرفا نگاه شهری ندارد و نگاه ملی در فعالیت‌های آن به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 44392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =