پویش "شهرشعر" فتح بابی است برای شناساندن مشاهیر گمنام

به گفته نماینده مجلس شورای اسلامی پویش "شهرشعر" می تواند فتح بابی برای دیده‌شدن فرهیختگان، مشاهیر علم و ادب و هنر و صنعت گمنام کشورمان باشد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ اقبال شاکری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تقدیر از ابتکار عمل سازمان زیباسازی در اکران پویش "شهرشعر" اظهار داشت: ایده به نمایش درآوردن اشعار فارسی بسیار خوب و بجا بود که نه تنها فضای شهر را لطیف تر نمود بلکه موجب شناساندن شعرای گمنام شد. 

به گفته اقبال شاکری پویش "شهرشعر" می تواند فتح بابی برای دیده شدن فرهیختگان، مشاهیر علم و ادب و هنر و صنعت گمنام کشورمان باشد، چراکه اثر بخشی چنین ایده هایی بر آشنایی مردم و شهروندان با افراد تاثیر گذار در همه زمینه هاست و جای چنین طرح های فرهنگی در فضای شهری خالی است. 

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تکمیل سخنان خود افزود: از منظر علمی و دانشگاهی برخی دانشگاه‌های کشورمان در سطح جهانی حائز رتبه هستند که شناساندن آنها در قالب طرح های فرهنگی می تواند موجب فخر و غرور ملی‌مان شود. همچنین در حوزه پزشکی و شرکت های دانش بنیان و صدها موضوع مغفول مانده سازمان زیباسازی می‌تواند ابتکار عمل به خرج دهد.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 44510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =