وضعیت نارنجی هوای تهران در دومین روز متوالی

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز- جمعه ۱۲ آبان‌ماه- پایتخت با ثبت شاخص ۱۱۷ در وضعیت نارنجی قرار دارد و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

به گزارش خبرنگار شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت شاخص ۱۰۴ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز با افزایش غلظت آلاینده‌ها و ثبت شاخص ۱۱۷، پایتخت بار دومین روز متوالی در وضعیت نارنجی قرار دارد.

هم‌اکنون ایستگاه‌های شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۳، پارک سلامت در منطقه ۱۷ با شاخص ۱۶۶ و فرمانداری ری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۴ در وضعیت قرمز قرار دارند و کیفیت هوا در این ایستگاه‌ها ناسالم اعلام شده است.

در حال حاضر ایستگاه‌های پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۲، تربیت مدرس در منطقه ۶ با شاخص ۱۰۵، شریف در منطقه ۲ با شاخص ۱۴۶، شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۲۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۰۲، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۱۳۹، دانشگاه تهران در منطقه ۶ با شاخص ۱۱۰، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۳ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۱۳۸ وضعیت زرد و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

ایستگاه‌های بزرگراه شهید محلاتی در منطقه ۱۴ عدد ۵۹، اقدسیه در منطقه یک عدد ۹۴، شهرداری منطقه ۲ عدد ۷۴، شهرداری منطقه چهار عدد ۸۱، گلبرگ در منطقه هشت عدد ۷۳ و مسعودیه در منطقه ۱۵ عدد ۷۶ هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

گفتنی است از ابتدای امسال تا امروز، هشت روز پاک، ۱۶۹ روز قابل قبول، ۴۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و پنج روز ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 44690

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =