اقدامات ترافیکی در ۶ ماه اول سال در شمال شرق تهران زمینه‌ساز نظم و امنیت شهری است

شهردار منطقه ۴ گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اقداماتی که برای بهبود شرایط ترافیکی منطقه در نظر گرفته شده در موعد مقرر انجام می‌شود و این عملیات ترافیکی بصورت روزانه ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" گفت: بر اساس تمهیدات معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در شش ماه اول سال اقدامات مختلفی با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی و ارتقای سطح کیفیت خدمات مطلوب به شهروندان صورت گرفته که همچنان تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا در چند ماه گذشته ۲۰۸۰ متر نصب گاردریل جدید، ۱۴۴۸۸ متر تعویض و مرمت گاردریل های  آسیب دیده، نصب ۱۱۶ کاشن تانک، ۱۳۷ بشکه ترافیکی،  نصب ۸۳ مترمربع تابلوهای هدایت مسیر، تعویض و نوسازی ۸۳ مترمربع از این تابلوها را در سطح منطقه شاهد بوده ایم.

کمالی زاده افزود: در ادامه عملیات شش ماهه می توان به ۵۱۷ متر نصب نرده جدا کننده در میانه و حاشیه مسیر، نصب ۴۳۰ متر نیوجرسی، ۶۴۷مترمربع اصلاح هندسی، ۱۶۷۰۰۰ متر خط کشی طولی معابر، ۲۹۰۰ مترمربع خط کشی بلوک عابر پیاده و احداث ۱۲  گذرگاه هم سطح عابرین پیاده و ۸ غیر هم سطح اشاره کرد.

شهردار منطقه ۴ نصب و مرمت ۴۵ چراغ راهنمایی،  اجرای ۱۱ سرعتکاه، تجهیز و نوسازی ۹۷ المان مرتبط با سرپناه های ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه اعم از نصب شیشه ،نصب پلی کربنات، نوسازی سیستم روشنایی، نصب پل فلزی روی نهرو، بهسازی ایستگاه های اتوبوس- تاکسی و BRT، رسیدگی به پارکینک های مکانیزه و ... از دیگر اقدامات انجام گرفته در این بازه زمانی ذکر کرد.
او در پایان گفت: مدیریت شهری این منطقه تمام همت و قدرت خود را برای ارتقای امنیت، رضایت و آسودگی شهروندان به کار گرفته تا برای رضایت خدا و خلق او تمامی امکانات را استفاده کرده و  به نتیجه مطلوب نائل شود.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 44851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =