تحقق صد در صدی درآمدهای نقد شهرداری منطقه ۴ در هفته اخیر

شهردار منطقه ۴ گفت: بنا به تکلیف و تاکید بر ارتقای وضعیت درآمدی منطقه، با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، اداره درآمد و نواحی ۹ گانه ۱۰۰ درصد درآمدهای نقد منطقه در هفته دوم آبان محقق شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" شهردار این منطقه گفت: این منطقه با تشکیل مستمر جلسات کمیته درآمد ضمن پیگیری فرم های اعلام عوارض در مرحله وصول، منابع درآمدی خاص را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می دهد و پیش بینی می شود با برنامه ریزی های موثر، ۱۰۰ درصد تعهد تکلیفی درآمدهای شهرداری منطقه چهار در آبان ماه سال جاری محقق شود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های توسعه پایدار شهری و تحقق منابع پایدار، اداره درآمد منطقه چهار با همکاری نواحی ۹ گانه اقدامات موثری را درخصوص ارسال اخطار و پیش آگهی به املاک دارای بدهی عوارض پایدار معمول داشته که سبب تحقق ۶۲ درصدی درآمدهای مستمر این منطقه قبل از توزیع قبوض انبوه سال ۱۴۰۲ شده است.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: در این راستا پیش بینی می شود پس از توزیع قبوض عوارض سالیانه، تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای پایدار شهرداری منطقه ۴ باشیم.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 44972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =