معتمدین محلی؛ پل ارتباطی مدیریت شهر و شهروندان

در راستای تحقق چشم انداز تهران الگوی کلانشهر جهان اسلام و راهبرد تجلی مردم‌سالاری دینی و مشارکت حداکثری مردم نشستی با حضور رئیس دبیرخانه مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران، شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران شهری در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی اصغر کمالی زاده گفت: خداوند را شاکریم که در حضور اقشار مختلف مردم، معتمدین محلات بیست گانه منطقه، سلسله جلیله روحانیت، نمایندگان وزارت بهداشت و آموزش پرورش هستیم و این دور همی صمیمانه را قدر می شناسیم.

شهردار منطقه ۴ افزود: منطقه ۴ با ویژگی های خاص چه از لحاظ وسعت و چه جمعیت  بار مسولیت مدیریت شهری  و معتمدان محلات را بیشتر و افزون تر می کند و این ما هستیم که می بایست خدمات صادقانه و ارزشمندی را به این منطقه ویژه ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و وجود ۱۶۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی و بوستانی، جنگل ها و مراکز خدمات مختلف ویژگی های خاصی را به این منطقه داده است.

کمالی زاده گفت: مدیریت شهری این منطقه بر خود می بالد که در سال گذشته بیشترین پروژه عمرانی بین مناطق ۲۲ گانه به منطقه ۴ اختصاص داده شد و امسال نیز با داشتن ۳۱ پروژه احداثی در پیش رو خدمت گزار مردم شریف این منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه پروژه های در پیش رو بیشتر فرهنگی و ورزشی بوده و نیازمندی ها و کمبودهای منطقه را مورد لحاظ قرار داده و به مطالبات شهروندان در این زمینه پاسخ داده می شود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به عملیات نهضت آسفالت در این منطقه بیان کرد: خداوند را شکرگزار هستیم که به ما توفیق خدمتگزاری را عطا کرده و ما در این اقدام توانستیم حدود ۷۳ هزار تن آسفالت در کوچه پس کوچه های منطقه و ۳۰ هزار تن در بزرگراه ها پخش کنیم و این عدد بیش از دو برابر سال گذشته بوده و امیدواریم در سال آینده نیز به همین شکل ضریب اقدامات را افزایش داده و خدمت گزار مردم فهیم و شریف منطقه ۴ باشیم.

وی با اشار به نقش مهم و اساسی معتمدین محلی در کمک رسانی به شهرداری ها گفت: نقش و رسالتی که شما عزیزان به عنوان نمایندگان مردم به عهده دارید، به عنوان پل ارتباطی بین مدیران شهری و شهروندان باعث سرانجام رسیدن کار می شود. کاری با مردم، برای مردم و به وسیله مردم،   و این مهم بسیار ارزشمند است.

کمالی زاده با اشاره به طرح ارزشمند "من شهردارم" در پایتخت اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات هوشمندانه ی مقام ارشد مدیریت شهری دکتر زاکانی و اجرای طرح من شهردارم در تهران مردم مطالبات و نیازهای خود را ارائه داده و شاهد به نتیجه رسیدن آن خواهند بود.

وی ادامه داد: ما در مرحله اول این طرح با ارزش،   فقط در منطقه چهار ۴۵ هزار نفر ثبت کننده نظرات داشتیم و این بدان معناست که این تعداد از افراد مطالبات و نیازهای خود را مطرح و پیگیر انجام شدن آن بودند و خوشبختانه تا به این لحظه تمامی این موارد و پروژه ها صد در صد اجرایی شده است.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: این نشان دهنده آن است که خواسته مدیریت ارشد شهرداری آن است که مطالبات و خواسته های مردمی می بایست اجرایی شود. این ارتباط و حلقه ارتباطی بین شما و هیات های مردمی نقش اثرگذار و رضایتبخش برای مردم و شهروندان خواهد داشت و این تعامل ارزشمند می بایست همواره قوی و مستحکم ادامه یابد.

گفتنی است؛ در این نشست که در فرهنگسرای اشراق برگزار شد،   دکتر حیدری رئیس دبیرخانه مشارکت های محله ای شهر تهران، دکتر کمالی زاده شهردار منطقه ۴، میرابوطالبی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴، سرهنگ لطفعلی خانی فرمانده بسیج ناحیه کربلا، نمایندگان حوزه های علمیه شهر تهران ، نمایندگان آموزش و پرورش، بسیج و امور مساجد و ... حضور داشتند و احکام ۲۶۰ نفر از نمایندگان معتمدین محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ به آنها اعطاء شد.  

انتهای پیام/

۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 45122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =