هزینه انشعابات سراهای محلات باید کاهش پیدا کند+ فیلم

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هزینه انشعابات در سراهای محلات باعث می شود که سراها تعرفه ها را افزایش دهند و همین باعث کاهش مراجعات و کاهش کیفیت خدمات می شود؛ لذا شهرداری تهران در تعامل با وزارت نیرو، کاهش هزینه ها و کاهش مصرف به صورت هوشمند را پیگیری کند تا شاهد ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در سراها باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورا با اشاره به تغییر تعرفه های آموزشی سراهای محلات، اظهار کرد: سراهای محلات خدمات آموزشی، فرهنگی و ورزشی ارائه می دهند و به صورت خودگردان ارائه می شوند و هزینه های آن از محل دریافتی های اهالی محلات پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تنها ۳۰ سرا از ۳۴۳ سرای محله تهران کاربری آموزشی دارند، خاطرنشان کرد: هزینه انشعابات در سراها باعث می شود که سراها تعرفه ها را افزایش دهند و همین باعث کاهش مراجعات و کاهش کیفیت خدمات می شود؛ لذا شهرداری تهران در تعامل با وزارت نیرو، کاهش هزینه ها و کاهش مصرف به صورت هوشمند را پیگیری کند تا شاهد ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در سراها باشیم.

شمس احسان گفت: از شهردار تهران می خواهیم گزارش اقدامات لازم را در شورا ارائه دهد و پیگیری های بعدی را نیز در این خصوص انجام دهد.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 45751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =