ایمن‌سازی و ساماندهی ۶۱  نقطه بی‌دفاع شهری در ناحیه یک منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: طرح شناسایی و ساماندهی زمین‌ها و نقاط بی‌دفاع شهری ناحیه یک این منطقه طی سه فاز انجام و ۶۱ نقطه در سطح این ناحیه ایمن‌سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری از دیوارکشی ۶۱ نقطه بی دفاع شهری در ناحیه یک این منطقه خبر داد و گفت: فضاهای بی دفاع شهری از جمله فضاهایی هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی های نامناسب فیزیکی و شرایط خاص کالبدی و اجتماعی، فرصت بروز و ظهور آسیب های اجتماعی، بزهکاری و خشونت در آنها بالا است.

وی افزود: به همین سبب طی بازدیدهای میدانی مستمر فضاها  و نقاط بی دفاع شهری سطح این ناحیه شناسایی و با اجرای ۲ فاز نخست این طرح ۵۲ مورد این فضاها دیوارکشی شد.

شیری اضافه کرد: فاز سوم نیز از تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون ۹ مورد از این فضاها دیوارکشی و رفع معضل شد. در فاز سوم دیوارکشی نقاطی همچون خیابان ۱۷ شهریور خیابان خاکدوست، نفیس کوچه نور علی شاهی، کوچه عاقلی نژاد، خیابان انورزاده خیابان صادقی، خواجه کرمانی کوچه آزادگر کوچه پیرمرادی، کوچه اقتداری، کوچه غنی زاده بن بست گل محمدی، کوچه سرخابی و شوش کوچه شمس انجام شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این طرح با هدف شناسایی نقاط بی دفاع، پاکسازی و نظافت محیطی و ایجاد فضای امن زندگی با اولویت ساماندهی نقاط و محل های تجمع معتادین متجاهر به اجرا درآمد و تا آخرین زمین شناسایی شده ادامه می یابد، افزود: تمامی تقاط ساماندهی شده فاز های  ۱ و ۲ به صورت مستمر مورد بازدید و نظارت قرار دارد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 45846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =