تلاش معاونت حمل‌ونقل و مالی شهرداری تهران برای فروش تجهیزات مستهلک انبار متروی تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با کمک معاونت مالی شهرداری تهران درصدد این هستیم که تجهیزات مستهلک انبار متروی تهران را به فرش برسانیم و در راستای توسعه شهر مصرف کنیم. 

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره انبار تجهیزات مستهلک مترو گفت: در حال تلاش برای فروش تجهیزات مستهلک انبار مترو تهران هستیم. در این انبار دستگاه هایی قدیمی و تجهیزاتی وجود دارد که از گذشته مستعمل شده بود.

وی ادامه داد: همچنین استرات هایی که در ساخت مستعمل به وسیله آن ایستگاه های مترو را می ساختند نیز در این انبار موجود است.

معاون شهردار تهران بیان کرد: با کمک معاونت مالی شهرداری تهران درصدد این هستیم که این تجهیزات را به فروش برسانیم و در راستای توسعه شهر مصرف کنیم. 

گفتنی است پیش از این در روزهای ابتدایی پاییز سال جاری سجادی معاون مالی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انبار تجهیزات مستهلک مترو گفت: انبار علی آباد ۱۶ هکتار و مملؤ از تجهیزات قدیمی است، برای واگذاری تجهیزات فلزی و پلاستیکی موجود در این انبار مزایده برگزار خواهد شد زیرا  کوهی از تجهیزات در این انبار وجود دارد که واگذاری آن می‌تواند به خودی خود یک منبع درآمدی باشد.

انتهای پیام/ 

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 46174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =