روند کار طرح من شهردارم ۲ در منطقه ۴ بررسی شد

شهردار منطقه ۴ در سومین جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (۲) با تاکید برپیگیری فعالیت ها و اقدامات دومین مرحله از این طرح گفت: این روزها شهروندان با پیگیری این موضوع مطالبات و درخواست‌های خود را در معرض اجرا می‌بینند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (۲) که با حضور معاونین حوزه ها، مدیران و شهرداران نواحی ۹گانه برگزار شد، گفت: در این مرحله از طرح من شهردارم ۲ تا روز جمعه یعنی ۱۷ آذر ماه حدود ۷ هزار و ۵۷۰ رای جمع آوری و ثبت شده است. دو خصیصه بسیار مهم که «من شهردارم» را از سایر طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران متمایز می‌سازد، نخست «ماهیت ابر پروژه بودن آن» و دوم، پیاده سازی واقعی –و نه شعاری- مشارکت شهروندان در اداره شهر تهران برای نخستین بار است.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: ابر پروژه‌های اجتماعی، حس مسوولیت و تعهد شهروندی را افزایش می‌دهند و آنان را نسبت به سرنوشت شهر و جامعه حساس تر می‌کنند. «من شهردارم» نیز شهروندان را نسبت به رفع نیازهای محله، منطقه و شهرشان حساس تر کرده، آنان تعهد و مسئولیت‌پذیری خودشان را با مشارکت در «من شهردارم» به نمایش می‌گذارند؛ استمرار این نمایش و مشارکت، سبب جلب توجّه شهروندان به این ابرپروژه خواهد شد و به مرور، منافع تعهد و مسئولیّت‌پذیری شهروندی عاید همه شهروندان می‌شود.

کمالی زاده خاطرنشان کرد:  این طرح به عنوان فرصت ویژه و مغتنمی که در اختیار شهروندان گرامی قرار گرفت، در اولین مرحله آن منجر به  انجام ۴۱ پروژه مستمر و ۸ پروژه غیرمستمر در این منطقه شد که تا به امروز بیشتر این پروژه ها به اتمام و نتیجه مطلوب رسیده است.

وی در ادامه روند اقدامات فرهنگی اجتماعی، اطلاع رسانی ها، ارتقای آگاهی شهروندان، تبلیغات، فعالیت های سفیران طرح ، برنامه ریزی های شهرداران نواحی ۹ گانه و .... بررسی و راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 46430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =