دیدار شهردار منطقه ۴ با همکاران توان‌یاب این منطقه

شهردار منطقه ۴ گفت: همزمان با گرامیداشت هفته معلولین فرصتی برای تقدیر، همنشینی و همدلی با همکاران توان‌یاب در منطقه رخ داد و مجالی برای شنیدن سخنان ایشان شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" گفت: در آموزه‌های اسلامی، همه انسان‌ها در خلقت برابر و از حقی مساوی نسبت به نعمت‌های الهی برخوردارند. در آیه ۱۳ سوره حجرات می‌خوانیم:  (ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ [این‌ها ملاک امتیاز نیست]، گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست).

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: به همین دلیل، می‌گوییم که همه انسان‌ها، صرف‌نظر از جنسیت، قومیت و داشتن یا نداشتن معلولیت، باید از همه امکانات و حقوقی که پروردگار برای انسان‌ها در نظر گرفته ‌است، برخوردار باشند و نمی‌توان به صرف معلولیت یا ناتوانی جسمانی یک فرد در انجام امور عادی و روزمره، حکم به فقدان حق وی داد.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: بنابراین، در تعالیم بنیادی اسلامی و انسانی، اصالت حقوق معلولان، در همه وجوه آن، به رسمیت شناخته شده‌ است و آن ها باید از این حقوق به تمامی برخوردار باشند.

شایان ذکر است  این مراسم که با حضور ۲۰ نفر از همکاران دارای معلولیت شاغل در منطقه چهار با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی،   ادارات سلامت و اداره رفاه منطقه برگزار شد، همکاران مطالبات و دغدغه هایشان در حوزه کاری را با شهردار منطقه در میان گذاشتند.

در پایان نیز با حضور معاونین امور اجتماعی و فرهنگی و برنامه ریزی و سرمایه انسانی از همکاران توانیاب تقدیر شد.
انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 46594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =