ثبت نظرات مردمی در سامانه من شهردارم در منطقه ۴

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ گفت: روز گذشته نمازگزاران این منطقه در مصلای بزرگ تهران مشتاقانه مطالبات خود را در سایت من شهردارم ثبت کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حسین محمدیان" معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه گفت: بسیار خرسندیم که روز به روز اطلاعات و آگاهی شهروندان درخصوص طرح بی نظیر من شهردارم بیشتر و بیشتر شده و این از شرکت مشتاقانه مردم در  طرح مذکور به خوبی مشهود است.

وی افزود: برپایی میز خدمت و حضور سفیران طرح من شهردارم بزرگترین منطقه شهر، نمازگزاران منطقه ۴ را دور هم جمع کرده و ایشان نظرات و مطالبات ثبت شده در سامانه manshahrdarm.tehran.ir را انتخاب کرده و به ثبت رساندند.

معاون شهردار منطقه ۴ گفت: این شهر متعلق به همین مردم است و آنها حق دارند که خواسته های برحق خود را اجرایی ببینند و طرح من شهردارم فرصتی ارزشمند برای رسیدن به این مهم است.

شایان ذکر است در میز خدمت روز گذشته در مصلای تهران، معاونین و شهرداران نواحی ۹ گانه شهرداری منطقه ۴ حضور داشته و نمازگزاران از تست پزشکی رایگان این غرفه نیز بهره مند شدند.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 46722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =