بیش از ۷۷ هزار تن آسفالت در معابر شمال شرق تهران پخش شد

شهردار منطقه ۴ از پخش ۷۷ هزارتن آسفالت در سطح معابر این منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از ۵۸۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی منطقه با پخش آسفالت نونوار شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  " علی اصغر کمالی زاده" به تشریح نهضت آسفالت در معابر این منطقه اشاره کرد و گفت: امسال با تمهیدات لازم، نیازسنجی محلات، دریافت بودجه و پشتکار و تلاش شبانه نیروهای معاونت فنی و عمرانی، این میزان تاکنون به مرز ۷۷  هزار تن رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال پخش آسفالت در معابر و بزرگراه‌های منطقه حدود  ۹۰ هزار تن برسد.

وی افزود: براساس بازدیدهای محلی و احصا، نقاطی که نیاز به آسفالت داشتند، شناسایی و تا کنون عملیات روکش اساسی به مساحت بیش از ۵۸۰ هزار متر مربع انجام شده است.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه، اجرای آسفالت از درخواستهای به حق شهروندان است و هدف از اجرای این عملیات عمرانی را ساماندهی زیرساخت های شهری همچنین تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور آسان شهروندان ذکر کرد و افزود: مدیریت شهری اهتمام ویژه ای برای فراهم آوردن زمینه های آسایش و رفاه شهروندان دارد.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 46878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =