تملک اراضی در روددره فرحزاد برای اضافه شدن به فضای بوستان با نظارت شورا

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است با دخالت و نظارت مستقیم و مستمر شورا، تملک املاک در محدوده روددره فرحزاد برای اضافه شدن به فضای بوستان صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دشمنان شرور ایران بار دیگر فاجعه آفریدند، اظهار کرد: امیدواریم روح مطهر شهیدان میهمان مادر شهیدان باشد.

وی با اشاره به ضرورت تعدیل بارگذاری در طرح شمسه فرحزاد، یادآور شد: برای یکپارچگی و حفظ ساختار طبیعی روددره فرحزاد و تعدیل در نحوه بارگذاری، هر نوع بارگذاری بر اساس شروط مصوبه مربوطه مجاز است.

شمس احسان تأکید کرد: لازم است با دخالت و نظارت مستقیم و مستمر شورا، تملک در این منطقه برای اضافه شدن به فضای بوستان صورت بگیرد. هرگونه اقدام بر اساس مصوبه صرفا پس از ابلاغ اسناد و مدارک و انجام اصلاحات توسط دبیر شورای عالی محقق خواهد شد.

وی با پرداختن به تأکید شهردار بر حفظ منفعت عمومی شهروندان گفت: از شهردار تهران انتظار داریم در بارگذاری طرح شمسه فرحزاد بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی اقدام کند و گزارشات لازم در این خصوص به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 47683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =