تقدیر از کودکان کار منتخب مسابقات با عنوان «قهرمان من» در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ گفت: منتخبان مسابقات فرهنگی هفته بصیرت و مقاومت در مرکز پویاشهر با عنوان «قهرمان من» معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از برگزاری مسابقات هفته بصیرت و مقاومت در مرکز پویاشهر (مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان کار) خبر داد و گفت: منتخبان این رویداد فرهنگی، معرفی و تقدیر شدند.

موسوی با تأکید بر ضرورت کار فرهنگی برای کودکان کار افزود: برای برقراری عدالت اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نبود آن، مراکزی همچون پویاشهر راه‌اندازی شده‌اند که ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی و درسی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه این عزیزان را به اجرا درمی‌آورند.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه مسابقات هفته بصیرت و مقاومت که با حضور حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه همراه بود، از کودکان کار مرکز پویا شهر که در مسابقات نقاشی و دلنوشته با عنوان «قهرمان من»، هم‌زمان با هفته مقاومت و بصیرت، شرکت کرده و برترین آثار خود را ارائه داده بودند، تقدیر و به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

در حاشیه این مراسم از کارگاه‌های آموزشی فنی و کلاس‌های آموزشی درسی این مرکز بازدید صورت گرفت و دغدغه‌های مدیریت شهری در حوزه کودکان کار و خیابان نیز طی جلسه‌ای با حضور نماینده و مددکار مؤسسه مجری طرح انجمن حمایت از کودکان کار، تشریح و بررسی شد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 48202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =