شمال شرق پایتخت معطر به عطر شهیدمدافع حرم شد

پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم، جوان دلیر و غیور کشورمان "محمد امین صمدی" که در چند روز گذشته در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل شد، امروز در منطقه ۴ با مشایعت باشکوه همشهریان این منطقه به منزل ابدیش روانه شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در این مراسم که با حضور  دکتر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ و جمعی از معاونین، شهرداران نواحی و مدیران این منطقه، خانواده معزز شهدا و جمعی از همشهریان قدردان منطقه برگزار شد، کمالی زاده خاطرنشان کرد: وجود افراد باغیرت و سلحشوری همچون این جوان دلیر باعث آرامش و آسایش امروزه ما در این مرز و بوم است و تا دلیرانی همچون این شهید گرانمایه نباشند ما امنیت و آسایش امروزمان را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و جوانمردی های این عزیزان برای تمامی اقشار به خصوص قشر جوان جامعه که با مشکلات جنگ و حملات دشمن کمتر آشنایی دارند، بسیار لازم و ضروری است و این برعهده مدیران شهر است که این مقوله را جدی بگیرند.

کمالی زاده گفت: این یک حقیقت است که ظلم هیچ گاه جاودانه نخواهد بود و روزی خواهد رسید که این همه هجمه سیاهی و تباهی در مقابل اینگونه سلحشوری ها و رشادت  هابه زانو درآمده و سرخم کنند و آن روز روزی نیست جز نابودی ظلم و ستم در تمام جهان که به امید خداوند به زودی شاهد آن خواهیم بود.

شایان ذکر است این مراسم باشکوه با حضور گرم شهروندان و مدیران شهری از میدان رسالت آغاز و تا خیابان شهیدان محمدباقری در مسجد سپهسالار حسین (ع) ادامه یافت و پیکر پاک و مطهر جوان شهید در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) به آرامش ابدی رسید.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 48481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =