مسائل و مشکلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در محله‌های شمیران نو و گلشن بررسی شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ گفت: جلسه‌ای با حضور اعضای کارگروه خدمات زیرساخت به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در محله‌های شمیران نو و گلشن برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴" نادر حیدرزاده" افزود: با عنایت به دستورالعمل ستاد بازآفرینی پایدار مناطق، در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در محله های شمیران نو و گلشن، در خصوص حل مشکلات تیر های برق فرسوده و معارض موجود در این دو محله بحث و گفتگو شد.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده نمایندگان شرکت برق و مدیران دفاتر توسعه محله ای طی هفته پیش رو از نقاط شناسایی شده بازدید کنند، گفت: شهرداری این منطقه موظف شد به‌منظور تخصیص اعتبار لازم از طرف شرکت برق منطقه برای تعویض‌ پایه‌های فرسوده و انتقال اطلاعات مربوط به روشنایی، فرسودگی و جابه‌جایی پایه ها، دفاتر توسعه محله‌ای با اداره برق مکاتبه داشته‌ باشد.

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: به ‌منظور تأمین شیرهای هیدرانت مورد نیاز محلات شمیران‌نو، گلشن و جوادیه مقرر شد طی مکاتبه‌ای با سازمان آتش نشانی تعداد و مکان دقیق شیرهای مورد نیاز در محلات مذکور استعلام و نهایتا طی دو هفته کاری پاسخ دریافت ولیست شیرهای هیدرانت مورد نیاز به‌همراه کروکی و آدرس دقیق برای اداره آب و فاضلاب ارسال شود.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: باتوجه به شناخت دقیق دفاتر توسعه‌محله‌ای از وضعیت زیرساخت محلات، مقرر شد، لیست خرابی برداشت شده توسط شهرداری نواحی به دفاتر توسعه‌ محله‌ای ارسال و در صورت نیاز لیست بروز رسانی شود و همچنین با هدف مشارکت و همراهی اهالی در پروژه‌های خدمات و زیرساخت از طریق نصب بنر عملیات در حال انجام در محلات به اهالی اطلاع رسانی شود.

وی در پایان افزود: این معاونت همواره در تلاش است با انجام برنامه ریزی های دقیق و در اسرع وقت نسبت به شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در محدوده های ناکارآمد شهری اقدام و رضایتمندی شهروندان را کسب نماید.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 48614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =