رعایت الزامات موارد HSE در بوستان‌ها و فضاهای سبز منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از رفع عدم انطباق‌ها و رعایت الزامات موارد HSE در بوستان‌ها و فضاهای سبز این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میرسعید با اشاره به اینکه شهروندان باید از محیط های شهری و اماکن عمومی ایمن بهره مند باشند، افزود: تجهیز و رسیدگی به پارکها و فضاهای سبز یکی از اولویت های مهم کاری شهرداری است که در این راستا تعداد زیادی از پایه چراغ و سیستم های روشنایی، سرویس های بهداشتی، آبنماها، سیم کشی تابلو برق، کفپوش زمین و وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی، دریچه های موجود در بوستانها، سرشاخه های خشک و خطرزا درختان و زوائد فیزیکی در بوستانهای سطح منطقه ایمن سازی و رفع نقص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح منطقه ۴، ماهیانه ۲۰درصد از عدم انطباق ها رفع شده و تمامی موارد در دستور کار پیمانکاران قرار گرفته و به صورت روزانه رفع و کنترل می شوند.

معاون شهردار منطقه چهار اضافه کرد:  این منطقه درصدد انعقاد قرارداد جهت رفع موارد زیرساختی از قبیل نصب نرده و ایمن سازی تابلوهای برق بوستان‌ها است که به محض شروع به کار پیمانکاران مربوطه تعداد زیادی از عدم انطباق ها رفع خواهد شد.

قاضی میرسعید با اشاره به رفع نواقص وسایل بازی کودکان تصریح کرد: به منظور استانداردسازی و ایمن سازی منطقه طبق دستورالعمل تدوین شده از وسایل بازی سطح محدوده بازدیدهای کارشناسی طبق موازین استاندارد به عمل آمد که ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارکها به صورت مستمر و با برنامه، مورد توجه شهرداری منطقه است.

وی در پایان اشاره کرد: پایش و شناسایی تمامی نقاط ناایمن بوستانها و مکان های عمومی صورت می گیرد و به سرعت نسبت به رفع معضلات اقدام می شود.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 48618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =